garso paslaugų programa: klausos aparato programa („iPhone & Amp; Android“ suderinamumas)
Atsisiųskiteprogramą „App Store“: https://// Apps.apple.com/
Atsisiųskiteprogramą iš „Google Play“ parduotuvės: https://play.google.com/
„Audio Service“ programa yra programa, sukurta žmonėms, kurie dėvi garso paslaugų klausos aparatus. Tai siūlo įvairias funkcijas, padedančias pagerinti klausymo patirtį ir palengvinti klausos praradimo žmonių kasdienį gyvenimą.
Garso paslaugų programą galima atsisiųsti į išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius naudojant „iOS“ ar „Android“ operacines sistemas. Įdiegus jį, jis gali būti naudojamas keičiant klausos aparatų parametrus, tiesiog atlikus norimus pakeitimus išmaniajame telefone ar planšetiniame kompiuteryje. Tada pakeitimai perkeliami į klausos aparatą, kad galėtumėte pritaikyti savo nustatymus bet kur ir bet kur.
Programa taip pat siūlo įvairias individualias nustatymo parinktis, tokias kaip galimybė pabrėžti ar slopinti tam tikrus dažnius, kad pagerintų klausą. Taip pat galite sukurti įvairius garso profilius, pritaikytus tam tikroms klausos situacijoms, pavyzdžiui, klausytis muzikos ar suprasti pokalbius triukšmingoje aplinkoje.
Kita naudinga garso paslaugų programos funkcija yra galimybė persiųsti telefono skambučius per išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį klausos aparatai. Tai reiškia, kad jūs galite lengvai skambinti, neišimdami klausos aparato iš ausies.
Apskritai garso paslaugų programa siūlo įvairias funkcijas, kurios pagerina klausymo patirtį ir palengvina klausos praradimo žmonių kasdienį gyvenimą. Tai yra naudingas papildymas visiems, nešiojantiems garso paslaugų klausos aparatus, ir nori kuo geriau išnaudoti savo klausos patirtį.
garso tarnybos klausos aparatai su „iPhone
“Garso paslaugos „Bluetooth“ klausos sistemos yra sukurtos „iPhone“ (MFI) klausos sistemoms, t. Y. H. Juos galima lengvai suporuoti su savo „iPhone“, „iPad“ ar „iPod Touch“. Tada galite perduoti garsus tiesiogiai iš savo telefono į klausos sistemas ir valdyti klausos sistemas naudodamiesi programa.
*Žingsniai gali skirtis priklausomai nuo jūsų įrenginyje įdiegtos „iOS“ versijos.
- Eikite į nustatymus savo telefono pradžios ekrane. Įsitikinkite, kad įjungtas „Bluetooth“.
- Šiek tiek slinkite žemyn ir tada pasirinkite Priežastis.
- Iš meniu parinktys pasirinkite klausos sistemas.
- Šiuo metu paleiskite klausos sistemas iš naujo ir padėkite jas prie savo įrenginio. Jūs apsistojate sujungimo režime maždaug 3 minutes.
- Kai tik jus atpažins jūsų telefonas, bakstelėkite garso paslaugų klausos sistemos, kurią norite susieti, pavadinimą ir patvirtinkite movą iššokančiame lange. Jei norite prijungti daugiau nei vieną klausos sistemą, pakartokite šį antrosios klausos sistemos veiksmą.
- Kai tik prijungti įrenginiai yra prijungti, atsisiųskite garso paslaugų programą iš „App Store“. Įdiegę ir atidarę programą, jūsų sujungtos klausos sistemos yra automatiškai atpažįstamos ir jūs turite visišką valdymą
- Atsisiųskite garso paslaugų programą iš „Google Play“ parduotuvės ir atidarykite ją savo įrenginyje.
- Įsitikinkite, kad jūsų telefonas leidžia „Bluetooth“.
- Įveskite programos leidimo vietą (reikalinga taip, kad „Bluetooth“ veiktų).
- Paleiskite klausos sistemas iš naujo ir priartinkite jas prie savo telefono. Jūs apsistojate sujungimo režime maždaug 3 minutes.
- Po atpažinimo ekrane rodomas jūsų klausos sistemų pavadinimas. Pasirinkite porą.
- Palaukite, kol programa prisijungs prie jūsų klausos sistemų. Jei jūsų paprašoma tai padaryti, leiskite savo įrenginiui prisijungti prie jūsų klausos sistemų. Kai tik klausos sistemos yra prijungtos, paspauskite.
- „iPhone 5“ ar aukštesnis
- „iPad Pro“ (visi modeliai)
- „iPad Air“ (visi modeliai)
- „iPad“ (4 -oji karta) arba nauja
- „iPad“ mini (visi modeliai)
- „iPod Touch“ (5 -oji karta) arba nauja
- „Samsung Galaxy Tab S7“
- „Samsung Galaxy Tab S7+“ (tabletės)
- „Samsung Galaxy Z Fold 3“
- „Samsung Galaxy Z Fold 2“
- „Samsung Galaxy A21S“ (SM-A217F)
- „Samsung Galaxy A51“ (SM-A515F)
- „Samsung Galaxy A52“ (SM-A5225F)
- „Samsung Galaxy A53“
- „Samsung Galaxy A71“ (SM-A715F)
- „Samsung Galaxy A72“ (SM-A725F)
- „Samsung Galaxy S22 5G“ (SM-S901U, SM-S901B)
- „Samsung Galaxy S22 Ultra 5G“ (SM-S908U, SM-S908B)
- „Samsung Galaxy S22+ 5G“ (SM-S906U, SM-S906B)
- „Samsung Galaxy S21 5G“ (SM-G991U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S21“
- „Samsung Galaxy S21“ (JAV)
- „Samsung Galaxy S21+ 5G“ (SM-G996U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S21 Ultra 5G“ (SM-G998U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S21 5G“ (SM-G991B)
- „Samsung Galaxy S21+ 5G“ (SM-G996B)
- „Samsung Galaxy S21 Ultra 5G“ (SM-G998B)
- „Samsung Galaxy Note 20 Ultra“
- „Samsung Galaxy Note 20 Ultra“ (SM-N981U1) (JAV)
- „Samsung Galaxy S20+ “
- „Samsung Galaxy S20+“ (JAV)
- „Samsung Galaxy S20 5G“ (SM-G981B)
- „Samsung Galaxy S20 5G“ (SM-G981U1) (JAV)
- „Samsung Galaxy S20 Ultra 5G“ (SM-G988B)
- „Samsung Galaxy S20 Ultra 5G“ (SM-G988U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S20“ (SM-G980F)
- „Samsung Galaxy S20“ (SM-G) (JAV)
- „Samsung Galaxy Note20 5G“ (SM-N981U1) (JAV)
- „Samsung Galaxy Note 10+“ (SM-N975F)
- „Samsung Galaxy Note 10+“ (SM-N975U1) (JAV)
- „Samsung Galaxy Note 10“ (SM-N970F)
- „Samsung Galaxy Note 10“ (SM-N970U) (JAV)
- „Samsung Galaxy Note 10 Lite“ (SM-N770F/DS)
- „Samsung Galaxy S10 Lite“ (SM-G770F/DS)
- „Samsung Galaxy S10“ (SM-G973F)
- „Samsung Galaxy S10“ (SM-G973U1) (JAV)
- „Samsung Galaxy S10+“ (SM-G975F)
- „Samsung Galaxy S10+“ (SM-G975U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S10E“ (SM-G970F)
- „Samsung Galaxy S10E“ (SM-G970U) (JAV/Kinija)
- „Samsung Galaxy S10 5G“ (SM-G9777U) (JAV)
- „Samsung Galaxy S10 5G“ (SM-G977B)
- „Samsung Galaxy S9“ (SM-G960F)
- „Samsung Galaxy S9“ (SM-G960U1) (JAV)
- „Google Pixel 7“
- „Google Pixel 6“
- „Google Pixel 5“
- „Google Pixel 4A 5G“
- „Google Pixel 4“
- „Google Pixel 4a“
- „Google Pixel 4xl“
- „Google Pixel 3xl“
- „Google Pixel 3“
- „Google Pixel 3A“
- „Google Pixel 3A XL “
- „OnePlus North“ (AC2001)
- „OnePlus North“ (AC2003)
- „OnePlus 8t“
- „OnePlus 8 Pro “
- „OnePlus 7t“
- „OnePlus 7“ pro
- Asus rog 6
- Asus rog 6 pro
- Asus Zenfone 8
- Asus zenfone 8 flip
- xiaomi mi 10t
- xiaomi mi 10tpro
garso paslaugos klausos aparatai su „Android“
naudodami „Audio Service“ programą galite susieti savo garso paslaugos „Bluetooth“ klausos sistemas naudodami „Android“ įrenginį. Tada galite valdyti savo klausos sistemas rodydami telefoną. Jei turite klausos sistemas ir telefoną, palaikantį klausos sistemų garso srautą (ASHA), galite tiesiogiai perkelti garsą iš savo įrenginio į savo klausos sistemas.
garso paslaugos suderinamumas
tiesioginis srautas per „Bluetooth“
„Apple“ įrenginiai:
Garso paslaugos MFI klausos aparatai (MFI: pagaminta „iPhone“, „iPad“ ar „iPod Touch“). Prisijunkite prie savo „iPhone“,
Norint naudoti „Made for iPhone“ klausos aparatus, jums reikia vieno iš šių įrenginių:
„Android“ įrenginiai:
Naudojant garso paslaugų įrenginius, dabar taip pat įmanoma transliuoti tiesiogiai „Android“ įrenginiuose naudojant ASHA standartą (garso srautiniu būdu perduoti klausos aparatus.
Asha palaikomi įrenginiai:
Tiesioginis srautas į klausos aparatas yra įmanomas naudojant daugumą „Android“ įrenginių su operacinės sistemos versija 11.0 ar aukštesne.
samsung
„Google“
OnePlus
asus
xiaomi
garso paslaugų programa
„Apple“ įrenginiai:
Garso paslaugų programa yra suderinama su visais „Apple“ įrenginiais su „iOS“ versija 13.0 ir aukštesne.
„Android“ įrenginiai:
Garso paslaugų programa yra suderinama su daugumos „Android“ įrenginių („Android 8.0“ ir „Hours“)
mobilieji įrenginiai, suderinami su „Smart Connect“ programa:
„Apple“ įrenginiai:
„Smart Connect“ programa yra su visais „Apple“ įrenginiais su „iOS“ versija 9.0 ir aukštesne suderinama.
„Android“ įrenginiai:
„Smart Connect“ programa yra suderinama su daugeliu „Android“ įrenginių („Android 5.0“ ir „Hours“)